Как кафето помага и как вреди
Честата, но умерена консумация на кафе може да има благотворно влияние в превенцията на депресивните състояния и сърдечносъдовите заболявания. Това показват публикувани наскоро проучвания. Научете как кафето помага, как може да навреди и какви ограничения трябва да се спазват.
Научни изследвания показват, че консумацията на кафе допринася за намаляването на риска от инфаркт. Това се дължи на високото съдържание на антиоксиданти.
Като цяло консумирането на кафе в умерени количества (до 3 чаши на ден) се смята за полезно. То тонизира, освежава и облекчава храносмилането.
Проблемите започват, ако пиете над 6 кафета на ден. Тогава може да се появят: сърцебиене, треперене, повишена нервност, дори страхове невроза. /http://kafe.freebg.eu/